Ping´an - Reisverslag uit Pingnan, China van f.j.j. Kate - WaarBenJij.nu Ping´an - Reisverslag uit Pingnan, China van f.j.j. Kate - WaarBenJij.nu

Ping´an

Blijf op de hoogte en volg f.j.j.

06 Mei 2018 | China, Pingnan

Vanmorgen om 09:30 vertrokken. Om 12:00 waren we op de plek waar de auto niet verder kan. Moesten we verder lopen. Ping'an ligt boven op een berg. Na een halfuur lopen over een smalle onregelmatige trap kwamen we bij het eenvoudige hotel. De koffers werden naar boven gebracht door vrouwen met de koffer op en in een mand op de rug. Liquing Hotel.
Mooi uitzicht vanaf balkonnetje op de rijstvelden.
Nog een klein eindje naar boven gewandelt door het dorpje. Dorpje is tegen de berg gebouwd. Dus alleen maar smalle trappen als weg. Vervoer van zware materialen gaat op de rug van ezels .
Er zijn meer Nederlanders in dit hotel, ook met adoptie dochters.

• 07 Mei 2018 - 21:41

Jeanet:

Wat prachtig om jullie zo te kunnen volgen. Bijzonder wat jullie mee maken. Ook mooi om de foto's te zien
    Heel veel plezier nog samen en nog veel mooie momenten