Thuis - Reisverslag uit Guilin, China van f.j.j. Kate - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Guilin, China van f.j.j. Kate - WaarBenJij.nu

Thuis

Blijf op de hoogte en volg f.j.j.

13 Mei 2018 | China, Guilin

We zijn weer thuis. Echter zonder de koffers.

In GuiLin had de vlucht naar Beijing een half uur vertraging in eerste instantie. Echter na meer dan een halfuur nog niet instappen.
Even nagevraagd zover dat ging. Nog onbekend wanneer vlucht zou gaan.
Duidelijk gemaakt dat we in Beijing ook nog een vlucht moesten halen.
Daar wist men geen raad mee en zeiden dat we dat maar in Beijing moesten regelen bij de transferbalie.
Eindelijk om 22:00 mochten we instappen (Dus met ruim 3,5 uur vertraging) voor een vlucht van 2,5 uur naar Beijing terwijl de vetrektijd Beijing om 00:30 zou vertrekken. Niet meer te halen dus.
In Beijing stond men ons op te wachten bij de slurf. (Departure Amsterdam)
Met nog een stel het vliegveld over hollen achter een China Airlines dame aan.
Weer door de douane die natuurlijk moeilijk deed en we alle handbagage uit moesten pakken. Weer hollen naar de gate. Gauw in een bus die ons naar het vliegtuig bracht.
Vliegtuig had dus 1,5 uur op ons gewacht!! Wij als laatste in het vliegtuig waar dus iedereen ons aankeek dat wij de oorzaak van hun vertraging waren.
Echter de koffers konden niet zo snel uit het ene vliegtuig naar het andere. Die zijn dus nu nog in Beijing.
Vliegtuig direct vetrokken en na een goede vlucht van 10 uur kwamen we vanmorgen om 6:30 op schiphol aan.
Daar eerst een balie opzoeken om te vermelden dat de koffers niet meegekomen zijn en deze nagestuurd dienen te worden.
Pieter haalde ons op en stond al keurig te wachten. (We hadden wel al berichtje gestuurd dat we later waren).
Na een lekker Hollands broodje kaas in de auto naar huis.

De koffers zullen nagestuurd worden maar wanneer deze aankomen is nog niet bekend.