regenachtige dag - Reisverslag uit Yangshou, China van f.j.j. Kate - WaarBenJij.nu regenachtige dag - Reisverslag uit Yangshou, China van f.j.j. Kate - WaarBenJij.nu

regenachtige dag

Blijf op de hoogte en volg f.j.j.

10 Mei 2018 | China, Yangshou

Gister heeft het de gehele dag geregend. Daarom na het ontbijt maar een taxi genomen naar Yangshou. Naar een plaatselijke overdekt markt geweest. Daar waren ze ter plekke aan het slachten. Eenden, konijnen, kippen, ganzen, vissen enz. Je kunt ze zowel levend als geslacht kopen. Hebben wij maar niet gedaan. Ook kun je er van alle soorten groente, fruit en kruiden kopen.
We hebben enkele paraplu's gekocht.
De winkelstraat doorgewandeld en enkele souvenirs gekocht. Eind van de middag weer met taxi naar guesthouse.
Daar buiten, het is niet echt koud, onder een grote parasol, gekletst en gegeten met andere Nederlandse stellen. Fay-li spelletjes, kaarten, met de andere kinderen.
Vandaag ziet het ook niet best uit met het weer. Men verwacht de hele week regen. Balen.