treinreis - Reisverslag uit Zhaoxing, China van f.j.j. Kate - WaarBenJij.nu treinreis - Reisverslag uit Zhaoxing, China van f.j.j. Kate - WaarBenJij.nu

treinreis

Blijf op de hoogte en volg f.j.j.

04 Mei 2018 | China, Zhaoxing

Vanmorgen na het ontbijt om 08:00 vertrokken per minibus uit Tongren.
Verwachting was dat we tegen 14:00 uur op treinstation in Guiyang zouden zijn. Echter hadden we dezelfde chauffeur als de heenweg die dus weer erg onregelmatig reed, en vaak moest stoppen om te plassen, maar tijd genoeg totdat de snelweg plots afgesloten was. Moest al het verkeer binnendoor, lichte paniek of we de trein wel halen.
Om 15:55 bij het station, gauw door de beveiliging, hollen, konden we nog achteraan de rij aansluiten. Net op tijd pffff. 16:15 Vertrek. Na treinreis van 1,5 uur en 0,5 uur in taxi bij het hotel. Zhaoxing VIP Hotel. Geheel uit hout opgebouwd.

Wat gegeten in het dorp en nog wat rondgewandeld waarbij we nog bij een dansshow hebben gekeken.

Tags: treinreis